VERHUIZEN

Een nieuwe woning, ruimte om uw financiële situatie opnieuw tegen het licht te houden. U wilt snel duidelijkheid over uw mogelijkheden in begrijpelijke taal.

Daarvoor is Soeverein IFS!

SOEVEREIN?

U denkt misschien, we hebben al een hypotheek bij de bank? Toch is onafhankelijk én kundig hypotheekadvies ook voor u. Wij streven ernaar u binnen drie werkdagen duidelijk te maken of de uw financieringswens haalbaar is. Dat kunnen wij realiseren door onze expertise in de acceptatie voorwaarden en afspraken met een scala aan geldverstrekkers.

HET TRAJECT

Uw oriëntatie is gratis!

In deze fase brengen wij uw huidige situatie en uw wensen goed in kaart. Dat kan met u aan tafel, via de webcam of telefonisch. Vervolgens delen wij onze bevindingen met u en schetsen wij uw mogelijkheden. U bepaalt vervolgens wat u nodig heeft en of wij daar de juiste partij voor zijn.

Uw opdracht.

Als wij de juiste partij zijn leggen wij hetgeen we zijn overeengekomen vast in een opdrachtovereenkomst en gaan we aan de slag. Uiteraard maken wij dan ook een prijsafspraak voor onze dienstverlening.  Ons tarief is gebaseerd op uw wensen, de mate van complexiteit en tijdsbesteding. Wij begeleiden u tevens bij de afhandeling van een eventueel bestaande hypotheek

ANDEREN OVER ONS